ایمپلنت دندان با بیهوشی – ایمپلنت آرامبخش

ایمپلنت دندان با بیهوشی

کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی چیست؟ (سِـدِیشن)

ایمپلنت دندان با بیهوشی یا ایمپلنت آرامبخش روشی نوین است که به ایمپلنت دندان با سِدِیشن معروف است. ممکن است بنا به دلیل های مختلفی فرد دچار از دست دادن دندان ها شود و به دلیل ترس و اضطرابی که از دندان پزشکی و فرآیند های کاشت ایمپلنت دارد اقدام به جایگزین کردن جای خالی دندان نکند.

ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل معمولا به دلیل ترس از ایمپلنت دندان است، افرادی هنگام مراجعه به دندانپزشکی آیریک می گویند که من از ایمپلنت دندان می ترسم و نمی خواهم ایمپلنت دندان را انجام بدهم.

در این زمان ما ایمپلنت دندان با بیهوشی یا سِدِیشن را پیشنهاد می کنیم تا بدون هیچگونه حس بد و نگرانی کاشت ایمپلنت دندان را در بیهوشی و بدون درد انجام دهید.

ایمپلنت دندان با بیهوشی
ایمپلنت دندان با بیهوشی

به صورت کلی آرام بخشی یا سِدِیشن (Sedation) در حوزه دندان پزشکی شیوه ای جدید و تخصصی است که می توان با استفاده از آن استرس و واکنش های ناخواسته بیمار را با استفاده از آرام بخش یا سِدِیشن کنترل کرد.

برای معاینه رایگان و رزرو وقت مشاوره توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری، فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم. 🙂

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.

جراحی ایمپلنت دندان با بیهوشی باعث شده است افراد زیادی که به دلیل فوبیادنتال (ترس از دندانپزشکی) از انجام درمان های دندان پزشکی عقب نشینی می کردند اقدام به جراحی ایمپلنت با بیهوشی در دندانپزشکی آیریک نمایند.

ترسی که افراد از درمان دندان پزشکی دارند می تواند دارای درجه های مختلفی باشد از خفیف تا بسیار شدید که باعث می شود افراد درمان دندان های خود را به تعویق بیاندازند.

جراحی ایمپلنت دندان با بیهوشی چگونه است؟

ایمپلنت دندان با بیهوشی نیازمند یک پزشک متخصص بیهوشی است که در کنار تیم دندانپزشکی کمک خواهد کرد تا فرد مراجعه کننده را به خواب مصنوعی با همان سِـدِیشن ببرد.

توجه کنید که این روش با نام ایمپلنت دندان با بیهوشی معروف شده است اما بیهوشی نیست و روشی کاملا جدید و متفاوت است تا از بوجود آمدن عوارض بیهوشی کامل جلوگیری کند.

توجه کنید ایمپلنت دندان با بیهوشی و سدیشن فقط در مراکز مجاز انجام می شود.

فیلم ایمپلنت دندان با بیهوشی توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری را مشاهده کنید. (زمان 1 دقیقه)

همانطور که میدانید بیهوشی کامل برای افراد عوارضی را بدنبال دارد اما روش سِـدِیشن در واقع خواب مصنوعی است و بیمار می خوابد اما هیچگونه درد و احساس بدی را متحمل نمیشود و انگار که بیهوش هستید.

مراحل کاشت ایمپلنت با بیهوشی چگونه است؟

برای کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل، ابتدا پزشک متخصص بیهوشی با آرامیش سِرُم آرامبخش را به شما تزریق میکند و در آرامش بخشی کامل بعد از چند دقیقه به خواب میروید.

ایمپلنت دندان با بیهوشی توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری و پزشک متخصص بیهوشی به همراه تیم باتجربه دندانپزشکی انجام می شود.

و در ادامه متخصص ایملپنت دندان دکتر صادق آقاجری به همراه تیم باتجربه خود بلافاصله بعد از کشیدن دندان پایه ایمپلنت را درون سوراخ ریشه دندان قرار می دهد.

پس از اتمام جراحی لثه و کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی، پزشک بیهوشی با آرامش و قطع داروی خواب آور شما را بیدار میکند و احساسی کاملا شبیه به زمانی که از خواب بیدار می شوید دارید بدون هیچ حس بد و دردی.

این روند را تحت ایمپلنت فوری با بیهوشی یا سدیشن می نامند همچنین برای کاشت ایمپلنت دندان عادی و یا جراحی لثه با بیهوشی کامل نیز می توانید از روش ایمپلنت با بیهوشی یا سدیشن استفاده کنید.

برای معاینه رایگان و رزرو وقت مشاوره توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری، فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم. 🙂

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.
عکس سدیشن
سدیشن

قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل

روش سِـدِیشن به دلیل اینکه روشی کاملا جدید و حساس است قیمت بیشتری نسبت به روش های دیگر کاشت دندان دارد. قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی حدودا برای هر جلسه کاشت ایمپلنت دندان 2 الی 3 میلیون تومان بیشتر است.

 هزینه ایمپلنت با بیهوشی کمی بیشتر از ایمپلنت معمولی است. اما برای افرادی که ترس از ایمپلنت دارند بهترین روش می باشد.

مثلا قیمت ایمپلنت کره ای Sewonmedix که در سال 1401 حدودا 7.000.000 تومان است را باید به اضافه 2 میلیون تومان هزینه بیهوشی کامل کنید.

توجه کنید که این مبلغ به نسبت زمان مورد نیاز برای بیهوشی شما و همچنین نوع ایمپلنت دندان انتخابی شما متغیر است.

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 به لینک زیر مراجعه نمائید تا از قیمت انواع ایمپلنت دندان به همراه تخفیف و ضمانت ویژه دندانپزشکی آیریک آگاه شوید.

قیمت ایمپلنت دندان مطلب قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 را حتما بخوانید.

نکته جالبی که وجود دارد این است که بزرگسالان ترس بیشتری از انجام روندهای درمانی دندان پزشکی دارند تا کودکان که بهتر است با حفظ آرامش درمان خود را از طریق ایمپلنت با بیهوشی در تهران آغاز کنند.

جراحی لثه با بیبهوشی نکته مهم این است که اگر نیازمند جراحی لثه هستید، فراموش نکنید که جراحی لثه با بیهوشی کامل نیز انجام می شود.

فیلم دندانپزشکی با بیهوشی در تهران توسط دکتر آقاجری

اگر به دنبال مرکز دندانپزشکی با بیهوشی در تهران هستید و به متخصص حرفه ای در این زمینه احتیاج دارید پیشنهاد می کنیم دندانپزشکی با بیهوشی در دندانپزشکی آیریک توسط متخصص را حتما تجربه کنید.

ایمپلنت فوری با بیهوشی کامل

افرادی که میگویند من از ایمپلنت دندان می ترسم توجه کنید که با استفاده از روش ایمپلنت دندان با بیهوشی هر چه سریعتر اقدام به کاشت دندان با آرامبخشی یا سِـدِیشن کنید.

زیرا هر چه جای دندان از دست رفته خالی بماند، به مرور زمان دچار تحلیل استخوان فک شده و نیاز به جراحی های پیش تکمیلی مانند سینوس لیفت و پیوند استخوان برای فرد الزامی می شود و به هزینه های ایمپلنت اضافه می شود.

اگر از کشیدن دندان و جراحی لثه می ترسید بهتر است از روش ایمپلنت فوری با بیهوشی استفاده کنید. از مرحله اول کشیدن دندان تا ایمپلنت دندان با بیهوشی انجام می شود.

در این روش پس از بخواب رفتن شما یا سِـدِیشن دندان شما کشیده می شود سپس بلافاصله درمان کاشت ایمپلنت آغاز می شود تا بتوانید بدون نگرانی و استرس از مزایای ایمپلنت فوری با بیهوشی بهره مند شوند.

ایمپلنت معمولا از جنس تیتانیوم است که دارای قابلیت زیست سازگاری بالایی با استخوان بیمار دارد اما اگر بدن بیمار نسبت به ایمپلنت تیتانیومی واکنش نشان دهد می توان از ایمپلنت با جنس زیرکونیا و تمام سرامیک استفاده نمود.

بهترین روش جایگزینی دندان از دست رفته روش ایمپلنت دندان است که می توانید از سدیشن یا ایمپلنت دندان با بیهوشی استفاده کنید تا هیچگونه نگرانی ای نداشته باشید.

با استفاده از دندان مصنوعی و بریج به مرور زمان دچار تحلیل لثه و استخوان فک خواهید شد و به مرور زمان زیبایی چهره خود را از دست می دهید و صورت شما حالت افتاده به خود می گیرد.

در این صورت سلامت دندان های دیگر شما دچار آسیب خواهد شد. به همین علت توصیه می شود بلافاصله بعد از، از دست دادن دندان های خود به متخصص ایمپلنت دندان برای کاشت مراجعه کنید.

مزایای سدیشن
مزایای روش سدیشن

مزایای روش ایمپلنت با بیهوشی

مزایای روش کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل بدون هیچگونه استرس و نگرانی.

کاشت ایمپلنت دندان اغلب در دو الی سه جلسه انجام می شود در جلسه اول کاشت ایمپلنت انجام شده و بعد از 3 الی 6 ماه دوره بهبودی اتصال تاج دندان توسط اباتمنت را انجام می دهند.

تنها در روش ایمپلنت فوری با بیهوشی است که این روند در طی یک جلسه انجام می شود اما با این تفاوت که در جلسه اول از روکش موقت برای ایمپلنت استفاده می شود.

برای اطلاعات کامل از ایمپلنت فوری و قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران به لینک زیر مراجعه نمائید.

قیمت ایمپلنت فوری مطلب قیمت ایمپلنت فوری در تهران را حتما بخوانید.

تحمل این دو جلسه گاهی برای بیماران سخت بوده زیرا ترس از دندان پزشکی در وجود آن ها قرار دارد به همین علت استفاده از روش ایمپلنت با بیهوشی برای آن ها استفاده می شود.

 ایمپلنت دندان با بیهوشی دارای مزیت های بسیار زیادی است که بین مردم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. مزیت های آن عبارتند از:

  • درمان ایمپلنت دندان با بیهوشی در تعداد جلسات کمتری انجام می شود. زیرا در هر جلسه پزشک میتواند زمان جراحی را بالاتر برده و روند درمان را به خوبی انجام دهد اما بیمار تصور کند که چند دقیقه این درمان به طول انجامیده است.
  • ایمپلنت دندان علاوه بر درمان می تواند جنبه زیبایی نیز داشته باشد و طراحی لبخند به راحتی و بدون استرس برای فرد انجام پذیرد.
  • بیمار دیگر اضطراب و نگرانی بابت درمان های دندانپزشکی ندارد. به همین علت راحت تر می تواند درمان دندان های خود را ادامه دهد.
  • به دلیل آرامشی که این روش دارد درمان ها به صورت مرتب تر و در جلسات معین انجام می شود درمان ممکن است در مدت زمان کوتاه تری پایان پذیرد.
دندانپزشکی با سدیشن
دندانپزشکی کودکان با سدیشن

انواع آرامش بخش های مناسب جهت ایمپلنت با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی یا ایمپلنت دندان آرامبخش که امروزه طرفدران زیادی پیدا کرده است از آرامش بخش های مختلفی که مناسب جراحی های دندان پزشکی هم باشد برای این کار استفاده می کند.

آرامش بخش هایی که در ایمپلنت دندان با بیهوشی در تهران استفاده می شود دارای سطوح مختلفی هستند که با توجه به میزان استرس  اضطراب بیمار نسبت به درمان دندان پزشکی استفاده می شود.

این سطوح عبارتند از خفیف تا پیشرفته که با توجه به مدت زمان درمان، نوع درمان و میزان ترس بیمار از درمان انتخاب خواهد شد. با این روش دیگر همه افراد به دنبال درمان و برگرداندن سلامت دندان های خود هستند.

سوالات متداول در مورد دندانپزشکی با بیهوشی در تهران

سوالاتی در بین بیمارانی که به ایمپلنت دندان و خدمات دندانپزشکی با بیهوشی وجود دارد که در ادامه آن ها را پاسخ می دهیم.

آیا جراحی لثه با بیهوشی انجام می شود؟
بله, تمامی خدمات دندانپزشکی با بیهوشی انجام می شود مانند جراحی لثه با بیهوشی یا کشیدن دندان با سدیشن
مرکز دندانپزشکی با بیهوشی در تهران کجاست؟
اگر از ایمپلنت می ترسید متخصصین دندانپزشکی آیریک با دو شعبه در تهران خدمات دندانپزشکی با بیهوشی را به بهترین شکل ارائه می دهند.
آیا ایمپلنت با بیهوشی انجام می شود؟
بله, ایمپلنت دندان از 1 دندان تا کل دهان هم می تواند با بیهوشی انجام شود و مانعی ندارد.
4.8/5 - (99 امتیاز)

جستجوی کاربران برای این مقاله :