قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه و استانبول (سال 2023)

ایمپلنت دندان در ترکیه

بررسی قیمت ایمپلنت دندان در کشور ترکیه (شهر استانبول)

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعیین کننده هستند. یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند برای شما بسیار مهم باشد و در هزینه های ایمپلنت صرفه جویی کنید، مراقبت کافی از دندان ایمپلنت شده است.

هر چقدر مراقبت از ایمپلنت دندان به خوبی انجام شود دیگر دچار آسیب های دندانی نخواهید شد و مدت زمان بیشتری از دندان ایمپلنت شده استفاده خواهید کرد.

به ایمپلنت دندان باید مانند دندان طبیعی توجه کرد و مراقبت کنید. ایمپلنت دندان دچار پوسیدگی نخواهد شد اما اگر بهداشت ایمپلنت رعایت نشود دندان های اطراف آن پوسیده می شوند.

ایمپلنت دندان در ترکیه قیمت نسبتا بالایی دارد. قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه (dental implant price in turkey) به عواملی مثل جنس ایمپلنت، کشور سازنده آن، دستمزد پزشک و جراحی های تکمیلی بستگی دارد.

به عنوان مثال قیمت ایمپلنت دندان در استانبول قطعا بالاتر از دیگر شهرهای ترکیه است زیرا محل مطب دندانپزشکی در قیمت نهایی ایمپلنت دندان در ترکیه تاثیرگذار است.

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.
قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه
قیمت ایمپلنت در ترکیه

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه سال 2023 چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه و شهر استانبول 2023 از قیمت 450 یورو یا 12.860 لیر ترکیه که معادل 24 میلیون 700 هزار تومان می باشد که در ایران حداقل قیمت ایمپلنت از قیمت 10.000.000 میلیون تومان است و قیمت بهترین ایمپلنت در ترکیه 940 دلار معادل 48 میلیون تومان می باشد که از نوع ایمپلنت اشترومن روکسالید اکتیو است و قیمت این ایمپلنت در ایران تقریبا 30 میلیون تومان است.

در درمان های دندانپزشکی، همانطور که میدانید موادی که مورد استفاده قرار میگیرند متنوع هستند و هرکدام قیمت های مختلفی دارند به همین دلیل هزینه های ایمپلنت دندان در ترکیه متفاوت است.

بصورت کلی درمان های دندانپزشکی مانند قیمت ایمپلنت دندان در ایران بسیار ارزان تر از کشورهای خارجی و قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه است.

مراجعه کنندگان بسیاری از کشور ترکیه و دیگر کشورها برای انجام ایمپلنت دندان در ایران به کلینیک دندانپزشکی آیریک مراجعه میکنند.

اگر نیازمند درمان ایمپلنت دندان در ترکیه هستید باید بدانید که قیمت ایمپلنت دندان در استانبول بسیار بیشتر از قیمت ایمپلنت دندان تهران است.

معمولا برای تعیین قیمت ایمپلنت دندان چند عامل تاثیرگذار است که شامل قیمت پایه ایمپلنت دندان، قیمت روکش دندان و قیمت درمان های جانبی مانند سینوس لیفت و با جراحی لثه می شود.

حال به قیمت انواع ایمپلنت دندان در ترکیه سال 2023 می پردازیم و همچنین برخی از درمان های جانبی ایمپلنت دندان را شرح می دهیم. پیشنهاد می شود حتما برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان در تهران به لینک زیر مراجعه نمائید.

قیمت ایمپلنت دندان مطلب قیمت ایمپلنت دندان تهران 1402 را حتما بخوانید.

قیمت انواع ایمپلنت دندان در ترکیه

ایمپلنت دندان در ترکیه همانند کشور ایران انواع مختلفی دارند و براساس مارک ها و قیمت های مختلفی دسته بندی می شوند. همانطور که میدانید قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه زیاد است.

قیمت ها در زمان انتشار این مطلب محاسبه شده است. بروزرسانی July 2023 – تیرماه 1402

قیمت پایه ایمپلنت دندان در ترکیه از مبلغ 605 دلار و 450 یورو شروع می شود که به ترتیب معادل 30 میلیون و 800 هزار تومان و 24 میلیون و 700 هزار تومان می باشد که در مقابل قیمت ایمپلنت دندان در ایران بسیار بالاتر است.

قیمت ایمپلنت دندان در ایران از مبلغ 3 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان می باشد.

قیمت های فوق ایمپلنت دندان های معمولی با کیفیت متوسط هستند که در ترکیه با این قیمت ارائه می شوند اما اگر بدنبال ایمپلنت دندان های باکیفیت عالی و معروف باشید باید هزینه های بیشتری را متحمل شوید.

همانطور که میدانید یکی از عوامل موفقیت درمان ایمپلنت دندان، جنس و مارک ایمپلنت دندان است. زیرا در ایمپلنت دندان های معتبر مانند ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی از متریال باکیفیت تری استفاده می کنند.

ایمپلنت اشترومن در ترکیه
ایمپلنت اشترومن در ترکیه

قیمت ایمپلنت سوئیسی اشترومن در ترکیه چقدر است ؟

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیس در ترکیه نیز دارای کیفیت های مختلف می باشد قیمت ایمپلنت معمولی سوئیسی 590 دلار یا 30 میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین ایمپلنت دندان سوئیسی باکیفیت نیز دارای قیمت 670 دلار معادل 34 میلیون و 150 هزار تومان می باشد. جالب است بدانید که این نوع ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک با قیمت فوق العاده 15 تا 25 میلیون تومان با 20 سال ضمانت معتبر ارائه می شود 🙂

همچنین ایمپلنت دندان های فوری در ترکیه قیمت های بسیار بالایی دارند که در مقابل قیمت ایمپلنت فوری در تهران بسیار بیشتر است. ایمپلنت فوری سوئیسی در ترکیه از پایه قیمت 770 یورو تا 875 دلار می باشد که به ترتیب 42 میلیون تومان و 44 میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت ایمپلنت فوری مطلب قیمت ایمپلنت فوری در تهران را از دست ندهید.

بالاترین کیفیت ایمپلنت دندان در ترکیه نیز حدودا 940 دلار معادل 48 میلیون تومان می باشد که از نوع ایمپلنت اشترومن روکسالید اکتیو است. توجه داشته باشید که این نوع ایمپلنت دندان بهترین نوع ایمپلنت با ضمانت مادام العمر در جهان می باشد.

قابل ذکر است که این نوع ایمپلنت دندان در دندانپزشکی آیریک با قیمتی معادل 25 میلیون تومان با ضمانت دائم ارائه می شود. می توانید برای رزرو وقت و معاینه رایگان از طریق فرم زیر شماره خود را ارسال نمائید.

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.

قیمت های بالا همگی قیمت خود پایه ایمپلنت دندان یا همان فیکسچر هستند. قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه بالاتر از قیمت ایمپلنت در تهران است.

به غیر از قیمت خود ایمپلنت دندان موارد دیگری وجود دارد که باید برای شروع ایمپلنت دندان در ترکیه در نظر داشته باشید.

روکش دندان در ترکیه
قیمت روکش دندان در ترکیه

قیمت روکش ایمپلنت دندان در ترکیه

عواملی که در قیمت نهایی ایمپلنت در ترکیه تاثیرگذار هستند به شرح زیر است:

  • قیمت روکش دندان
  • قیمت درمان های جانبی

قیمت روکش ایمپلنت دندان در ترکیه (روکش دندان PFM) از مبلغ پایه 180 دلار معادل 9 میلیون و 100 هزار تومان شروع می شود و همچنین نمونه ای 200 دلاری نیز دارد. این نمونه از روکش دندان در دندانپزشکی آیریک با مبلغ 3 میلیون تومان ارائه میگردد.

همچنین قیمت روکش دندان زیرکونیوم یا سرامیکی که بهترین نوع روکش دندان است، در ترکیه از قیمت پایه 225 دلار تا 255 دلار است که به ترتیب معادل قیمت 11 میلیون و 470 هزار تومان در کمترین حالت و 13 میلیون تومان در بالاترین قیمت است.

روکش دندان زیرکونیوم یا زیرکونیا در دندانپزشکی آیریک با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان ارائه میگردد که به نسبت قیمت در ترکیه بسیار مناسب و بصرفه است.

قیمت درمان های جانبی ایمپلنت در ترکیه

گاهی اوقات با تشخیص پزشک متخصص ایمپلنت دندان ممکن است نیازمند استفاده از درمان های جانبی ایمپلنت دندان باشید، مثلا اگر مدت زمان زیادی باشد که دندان از دست رفته ای دارید قطعا دچار تحلیل استخوان شده اید.

در این حالت درمانی بنام پیوند استخوان یا تزریق پودر استخوان اضافه خواهد شد که هزینه ای جداگانه دارد و باید در نظر گرفته شود. همچنین مواردی مانند جراحی لثه و سینوس لیفت نیز هزینه های جداگانه ای دارند.

قیمت درمان پودر استخوان در ترکیه و استانبول از 100 تا 135 دلار بابت می باشد که معادل 5 میلیون و 100 هزار تومان می باشد و در بالاترین حالت معادل 6 میلیون و 850 هزار تومان است.

لازم است بدانید هزینه درمان پیوند استخوان در تهران (تزریق پودر استخوان) و در دندانپزشکی آیریک با قیمت 3 میلیون تومان انجام می شود.

قیمت سینوس لیفت در ترکیه

اما درمان سینوس لیفت در دو حالت Open و Close انجام می شود که قیمت متفاوتی دارد. سینوس لیفت در ترکیه با قیمت 180 دلار در حالت سینوس لیفت بسته یا close انجام می شود که حدودا معادل 9 میلیون تومان می باشد.

همچنین سینوس لیفت باز یا open هزینه بیشتری دارد که از قیمت 300 تا 400 دلار می باشد و معادل 15 میلیون و 300 هزار تومان و در بالاترین حالت معادل 20 میلیون و 400 هزار تومان می باشد.

جراحی سینوس لیفت بسته در دندانپزشکی آیریک از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان انجام می شود و سینوس لیفت باز از 5 تا 8 میلیون تومان انجام می شود که بسیار بصرفه تر از قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه می باشد.

برخی افراد به دلیل عدم جایگزین کردن دندان از دست رفته به مرور زمان دچار تحلیل استخوان فک می شوند که در این صورت استفاده از ایمپلنت تنها با استفاده از جراحی های تکمیلی مانند لیفت سینوس و پیوند استخوان امکان پذیر است.

شرایطی که بعد از ایمپلنت دندان برای خود فراهم می کنید می تواند بر موفقیت کاشت ایمپلنت شما تاثیر گذار باشد. هر چه میزان استراحت فرد بعد از کاشت ایمپلنت دندان بیشتر باشد با استراحت بعد از کاشت ایمپلنت می توانید به فرآیند بهبودی کمک بسیار خوبی کنید.

شرایط بعد از ایمپلنت دندان
شرایط بعد از ایمپلنت دندان

شرایط و مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان

استفاده از مسواک و نخ دندان بسیار نرم در این روش توصیه می شود تا فشاری به دندان تازه ایمپلنت شده وارد نشود. برای مراقبت بعد از ایمپلنت دندان بهتر است از موارد زیر استفاده نمائید:

  • دهانشویه هایی که آنتی باکتریال باشند.
  • مسواک های بین دندانی برای از بین بردن مواد باقی مانده بین دندان
  • استفاده از خمیر دندان هایی که ضد سایش هستند و دارای فلوراید می باشند.
  • پاکسازی تخصصی ایمپلنت دندان توسط دندان پزشک متخصص ایمپلنت

برای پاک سازی ایمپلنت دندان ممکن است نیاز داشته باشید از روش های مختلفی برای پاک سازی تخصصی کامل ایمپلنت دندان خود نزد پزشک  استفاده نمائید. پس از انجام پاکسازی ایمپلنت باید دقت داشته باشید تمام سطح دندان به صورت کامل پاکسازی شده است.

در صورتی که نتوانستید به صورت ماهانه و دوره ای به دندان پزشک برای پاکسازی ایمپلنت مراجعه کنید بهتر است با استفاده از مسواک و خمیر دندان حاوی فلوراید سطح و اطراف دندان را به خوبی مسواک کنید.

برای حفظ سلامت هر چه بهتر و بیشتر دندان ایمپلنت شده بهتر است سالیانه 3 بار تحت معاینه و چکاپ پزشک متخصص خود باشید.

در صورتی که بعد از ایمپلنت دندان استراحت کافی داشته باشید طبیعتا قوای جسمی شما افزایش پیدا می کند و همین باعث می شود استخوان فک شما به خوبی رشد کرده و ایمپلنت با استخوان فک یک پیوند مستحکم و پایدار داشته باشد.

سوالات و نظرات خود را در مورد قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه در بخش کامنت با ما در میان بگذارید و همچنین برای برخورداری از مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان حتما از طریق فرم موجود در این صفحه شماره خود را ارسال نمائید.

کاشت ایمپلنت دندان در ترکیه بهتر است یا ایران ؟

ایمپلنت دندان یک درمان تخصصی است و برای کاشت ایمپلنت دندان در ترکیه بهتر است حتما به یک متخصص ایمپلنت دندان مراجعه کنید تا بهترین کاشت ایمپلنت دندان را تجربه کنید.

همچنین برای کاشت ایمپلنت دندان در ایران بهتر است به یک مرکز ایمپلنت دندان معتبر در تهران مراجعه کنید که توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام شود. اگر از نظر قیمت بخواهیم هزینه ایمپلنت در استانبول را بررسی کنیم، همانطور که در جداول قیمت ایمپلنت در ترکیه مشاهده کردید قیمت ایمپلنت دندان در استانبول بسیار بیشتر از قیمت ایمپلنت دندان در تهران است.

4.8/5 - (130 امتیاز)

جستجوی کاربران برای این مقاله :