ایمپلنت دندان با بیمه در مرکز ایمپلنت آیریک (سقف قیمت بیمه ها)

قیمت ایمپلنت با بیمه

آیا ايمپلنت دندان با بیمه انجام می شود؟

سوال پر تکراری که افرادی که به ایمپلنت دندان نیاز دارند می پرسند این است که ایمپلنت دندان با بیمه انجام می شود یا خیر و قیمت ایمپلنت با بیمه چقدر است؟

در همین ابتدا باید بگوییم که بله ایمپلنت دندان با بیمه انجام می شود اما به دلیل قیمت بالا و نوسانات زیاد و همچنین قوانین عجیب و غریب بیمه ها ، ایمپلنت دندان با بیمه به افسانه ای دور از دسترس تبدیل شده است.

پوشش قیمت ایمپلنت با بیمه متفاوت است و به شرایط بیمه گذار مرتبط است اما معمولا سقف پوشش ایمپلنت دندان با بیمه از 2.000.000 تومان تا 20.000.000 میلیون تومان است و در برخی موارد تا 50.000.000 میلیون تومان می باشد که باید از شرکت بیمه مورد نظر استعلام شود.

در این مطلب بصورت کامل تمامی بیمه هایی که ایمپلنت دندان را تحت پوشش دارند معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی کامل برای بیمه ایمپلنت خود اقدام کنید.

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.

توجه این موضوع را مد نظر داشته باشید که ایمپلنت دندان با بیمه دارای سقف پوشش مجاز قیمت می باشد و در هر شرکت بیمه مبلغ تحت پوشش قیمت ایمپلنت با بیمه متفاوت است.

ایمپلنت با بیمه
ایمپلنت دندان با بیمه

ما در مرکز ایمپلنت دندان آیریک با بهره مندی و پوشش بیش از 20 شرکت بیمه و بیمه های بانک ها در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات را برای ایمپلنت دندان فراهم کرده باشیم.

قیمت ایمپلنت دندان نیز متفاوت است و بر اساس جنس و مارک ایمپلنت دندان تعیین می شود برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402 به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت دندان مطلب قیمت ایمپلنت دندان 1402 را حتما مطالعه کنید.

لیست بیمه های طرف قرار داد با دندانپزشکی آیریک

بیمه بانک ها بیمه شرکتی
بانک تجارت (همه درمان ها به جز ایمپلنت)بیمه رازی
بانک صادراتبیمه آسیا
بانک مرکزیبیمه پارسیان
بانک سپهبیمه سینا
بانک کشاورزیبیمه دی
بانک دیبیمه آتیه سازان حافظ (فقط شاغلین)
بانک ملیبیمه نوین
بانک ملتبیمه ما
بانک مهر ایرانیانبیمه دانا
بانک رفاهتجارت نو
بیمه کوثر
لیست بیمه ایمپلنت طرف قرارداد با دندانپزشکی آیریک

همانطور که گفتیم بیمه های درمانی دارای سقف قیمت ایمپلنت با بیمه هستند که هرکدام مبلغی را تحت پوشش قرار میدهند. این مبلغ تحت پوشش معمولا با توجه به میزان سرمایه شما در بیمه و سن بیمه گذار تامین می شود.

توجه داشته باشید که بیمه اکثر بانک ها در دفترچه نسخه نوشته می شود و معرفی نامه برای ارائه به بیمه بانک تحویل شما میگردد.

ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی

توجه کنید که مرکز ایمپلنت آیریک قراردادی با بیمه تامین اجتماعی ندارد و هزینه ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی محاسبه نمی شود.

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی مانند دیگر بیمه ها مناسب و مقرون بصرفه است. سقف هزینه ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی از 3.000.000 میلیون تومان تا 15.000.000 میلیون تومان است.

سقف بیمه ایمپلنت دندان متفاوت است و بر اساس میزان بیمه – سن بیمه گذار و شاغل بودن یا بازنشستگی شخص تعیین می شود.

برای مشخص شدن سقف بیمه باید از طریق کد ملی و نام و نام خانوادگی شخص بیمه گذار استعلام شود و بصورت آنلاین انجام می شود تا سقف پوشش بیمه ایمپلنت دندان مشخص شود.

برای برخی از بیمه ها پس از مشخص شدن سقف بیمه و انجام ایمپلنت دندان با بیمه توسط پزشک معرفی نامه جهت دریافت حق بیمه به بیمار داده می شود و برای برخی از بیمه ها پس از انجام کار مبلغ بیمه کسر می شود و مابقی توسط بیمار پرداخت می گردد.

مهم در ادامه لیست سقف بیمه های ایمپلنت دندان را مشاهده می کنید توجه کنید این لیست با توجه به شرایط شما متفاوت است و ممکن است مبلغ پوشش بیمه تغییر کند.

لیس بیمه ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان با بیمه

لیست پوشش بیمه ایمپلنت دندان

نام بیمهمبلغ پوشش
رازی2.000.000 تا 20.000.000 تومان
آسیا3.000.000 تا 15.000.000 تومان
پارسیان3.000.000 تا 15.000.000 تومان
سینا3.000.000 تا 7.000.000 تومان
دی (بدون پوشش روکش ایمپلنت)3.000.000 تا 7.000.000 تومان
آتیه سازان حافظ (فقط ویژه شاغلین)2.000.000 تا 7.000.000 تومان
بیمه نوین2.000.000 تا 10.000.000 تومان
بیمه ما (بانک ملت)2.000.000 تا 7.000.000 تومان
دانا (با معرفی نامه)1.000.000 تا 20.000.000 تومان
بیمه کوثرطبق معرفی نامه
لیست پوشش هزینه بیمه ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا با توجه به سقف پوشش بیمه دانا برای ایمپلنت دندان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و سقف مناسبی را پوشش می دهد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از ایمپلنت دندان با بیمه دانا ، پس از اینکه برای ویزیت و طرح درمان به مرکز ایمپلنت آیریک مراجعه کردید یک معرفی نامه و طرح درمان با ریز قیمت ها برای بیمه دانا ارائه می شود.

سپس معرفی نامه را به شرکت بیمه دانا ارائه می دهید و با توجه به سقف پوشش بیمه خود یک گواهی قیمت به مطب ارائه می دهید و به اینصورت هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا انجام می شود.

آیا ایمپلنت دندان تحت پوشش بیمه تکمیلی انجام می شود یا خیر ؟

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی تحت پوشش قرار میگیرد و معمولا ايمپلنت دندان با بیمه تکمیلی انجام می شود و هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی بسیار مناسب است.

پس اگر دارای بیمه تکمیلی هستید هیچ نگرانی بابت هزینه ایمپلنت دندان نداشته باشید برای ویزیت و مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان به مرکز ایمپلنت آیریک مراجعه کنید.

از طریق فرم زیر شماره تماس خود را ثبت کنید تا مشاورین ما در کوتاه ترین زمان با شما برای مشاوره و تعیین وقت تماس بگیرند.

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.
بیمه ایمپلنت بانک ها

بیمه ایمپلنت در بانک های طرف قرارداد با دندانپزشکی آیریک

برای رفاه حال کارکنان شریف بانک های کشور جهت انجام ایمپلنت دندان با بیمه دندانپزشکی آیریک با بیمه بانک ها قرار داد دارد و کارمندان عزیز بانک می توانند هزینه ایمپلنت دندان را با بیمه بپردازند.

تمامی ایمپلنت با بیمه بانک ها با ارائه معرفی نامه انجام می شود پس توجه داشته باشید که برای کاشت ایمپلنت با بیمه و پرداخت هزینه ایمپلنت با بیمه باید معرفی نامه داشته باشید.

بیمه بانک تجارت ایمپلنت دندان با بیمه بانک تجارت بدون سقف می باشد و با ارائه معرفی نامه می توانید هزینه ایمپلنت با بیمه بانک تجارت را بپردازید.

بیمه بانک مرکزی ایمپلنت دندان با بیمه بانک مرکزی بدون سقف می باشد و با ارائه معرفی نامه می توانید هزینه ایمپلنت با بیمه بانک مرکزی را بپردازید.

بیمه بانک سپه ایمپلنت دندان با بیمه بانک سپه بدون سقف می باشد و با ارائه معرفی نامه می توانید هزینه ایمپلنت با بیمه بانک سپه را بپردازید.

قیمت ایمپلنت با بیمه و اقساطی

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه و بصورت اقساطی یک از شرایط منحصربفرد در مرکز ایمپلنت آیریک است که می توانید علاوه بر استفاده از بیمه ایمپلنت دندان، مابقی هزینه ایمپلنت را بصورت اقساطی پرداخت کنید.

این شرایط به اینصورت است که سقف پوشش بیمه از کل مبلغ ایمپلنت دندان کسر می شود و مابقی را 50 درصد پیش پرداخت می کنید و در 3 قسط نیز ادامه هزینه را می پردازید.

به عنوان مثال هزینه ایمپلنت دندان شما می شود 50 میلیون تومان و سقف بیمه شما 10 میلیون است در این صورت 40 میلیون تومان باقی مانده است که 50 درصد آنرا پیش پرداخت می کنید و مابقی را در 3 قسط پرداخت می کنید.

آيا ايمپلنت نيز بصورت اقساطي در كلينيك آيريك قابل انجام است؟

ايمپلنت داراي دو جزء جراحي و سپس روكش است كه اين پروسه در سه تا چهار ما انجام مي شود كه بیمار بصورت اقساط هم مي تواند مبلغ را پرداخت كند.

چرا بايد از ايمپلنت دنداني استفاده كرد؟

استفاده از ایمپلنت دندان مزایای منحصر بفردی دارد که باعث شده کاشت ایمپلنت دندان بسیار پرطرفدار و محبوب شود. مهمترین مزایای ایمپلنت دندان به شرح زیر می باشد.

جلوگيري از تحليل استخوان

زمانی که دندانی را از دست می دهید و جای دندان خالی می شود، استخوان آن ناحیه نیز دچار ضعف و تحلیل استخوان می شود که ایمپلنت دندان باعث جلوگیری از تحلیل استخوان می شود.

برگرداندن فانكشن و زیبایی

وقتي دنداني را از دست مي دهيم براي بازسازي آن ناحيه، برگرداندن فانكشن و در نهايت زيبايي بهترين راه استفاده از ايمپلنت است. چون ديگر باعث آسيب به دندانهاي مجاور نمي شود.

در این مطلب در مورد بیمه ایمپلنت دندان و هزینه ایمپلنت با بیمه پرداختیم و ایمپلنت با بیمه دی – ایمپلنت با بیمه بانک ها و … را شرح دادیم برای سوالات بیشتر با مطب تماس بگیرید و یا در قسمت نظرات با ما مطرح کنید.

4.7/5 - (130 امتیاز)

جستجوی کاربران برای این مقاله :