کلینیک دندانپزشکی آیریک

تيم پزشکي کلينيک دندانپزشکي آیریک و متخصص ايمپلنت دندان آيريک ضمن عرض خوش آمد به شما هموطنان عزيز معتقد است که اولين موضوعي که مطمئنا مورد توجه شما قرار مي گيريد اين است که درمان هاي دندانپزشکي ما با آسايش کامل بدون درد و ترس و اضطراب مي باشد.

همکاران دندانپزشک ما از بهترين فارغ التحصيلان کشور مي باشند که با توان علمي بالا و پراتيک فوق العاده بهترين راهنمايي و بهترين درمان را به شما ارائه مي دهند و موفقيت درمان 100% بوده است.

گروه دندانپزشکي ما شامل اطلاعات، پذيرش، بايگان اسناد پزشکي، پرستاران، دستياران کمک دندانپزشک و خدمات در هر لحظه آماده به کمک بيماران مي باشند. تا آرامش کامل در طي حضور در درمانگاه را داشته باشد.

همچنين شما بسيار خشنود و راضي خواهيد شد وقتي متوجه مي شويد که کارکنان ما در کلينيک دندان پزشکي آيريک افرادي بسيار مجرب و با دانش هستند که همگي متعهد به ادامه کسب علم و تجربه براي ارائه بهترين سرويس ها به شما مي باشند.

دیپلم و گواهینامه های پزشکان ما

برخی ازدیپلم ها و گواهینامه های پزشکان ما که در کلینیک آیریک مارا یاری می کنند

متخصصین ما به شما اهمیت می دهند

کادر پزشکی ما با داشتن مدارک بین المللی و تحصیلات آکادمیک و نیز سالها تجربه در جای جای ایران ، ضمن ارائه روش های مراقبتی پس از درمان ، به صورت رایگان مشاوره درمانی را نیز به شما عزیزان ارائه میکنند.

روش های مراقبت

بخش مهم درمان کیعنی ه مراقبت پس از آن را میتوانید از پزشکان مجرب کلینیک ما جویا شوید.

مشاوره درمان

مشاوره رایگان درمانی خدمتی است جهت رفاه هرچه بیشتر شما عزیزان و نیز رضایت شما از ما.

کادر مجرب

کادری متشکل از محصلین مجرب و جوان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

سوالی دارید؟ طرح سوال از دکتر صادق آقاجری

علاوه بر مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس با مرکز و یا دایرکت و سایر شبکه ها اجتماعی ، می توانید سوالات خود را مستقیما از دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت و جراحی لثه بپرسید.

[rt_cf7_style submit_background_color=”#14a09d” submit_hover_color=”#ffffff” submit_text_color=”#ffffff” submit_text_hover_color=”#14a09d” radiant_submit_border_style=”solid” radiant_submit_border_color=”#14a09d” radiant_submit_border_top=”1px” radiant_submit_border_right=”1px” radiant_submit_border_bottom=”1px” radiant_submit_border_left=”1px” radiant_font_color=”#878787″ padding_right=”10px” padding_left=”10px” radiant_border_style=”solid” radiant_border_color=”#e6e6e6″ radiant_border_top=”1px” radiant_border_right=”1px” radiant_border_bottom=”1px” radiant_border_left=”1px” radiant_font_focus_color=”#14a09d” radiant_background_focus_color=”#ffffff” radiant_focus_style=”solid” radiant_focus_color=”#14a09d” radiant_focus_top=”1px” radiant_focus_right=”1px” radiant_focus_bottom=”1px” radiant_focus_left=”1px” radiant_extra_class=”appointment-form”][contact-form-7 id=”7880″][/rt_cf7_style]