لمینت متحرک دندان (لمینت اسنپ اسمایل) چیست؟

لمینت متحرک دندان

مقدمه

لمینت متحرک دندان یا لمینت اسنپ اسمایل نوعی لمینت دندان موقت است که بصورت قالبی سفید رنگ بر روی دندان قرار میگیرد و ظاهر دندان را زیبا می کند اما بدانید که لمینت دندان متحرک عوارض بسیار زیادی دارد و فریب و گول تبلیغات ماهواره ای را نخورید.

3.1/5 - (250 امتیاز)

قیمت لمینت دندان متحرک و طرز استفاده لمینت متحرک

لمینت دندان متحرک یا لمینت اسنپ اسمایل (Snap on smile) درمانی موقت برای لبخند زیبا است. اگر از زیبایی دندان‌های خودتان راضی نیستید و به دنبال یک روش موقت برای داشتن زیبایی دندان و فک هستید، استفاده از لمینت متحرک یا لمینت اسنپ اسمایل به شما پیشنهاد داده می‌شود، این نوع لمینت دندان به عنوان یک روکش لمینت متحرک دندان، عمل می‌کند و قابل جابه‌جایی است.

لمینت متحرک دندان قیمت زیادی ندارد و براحتی قابل دسترسی و تهیه است اما بهتر است بدانید که این لبخند زیبا به ضرر شما است.

قیمت لمینت متحرک دندان متفاوت است و لمینت دندان اسنپ اسمایل ماهواره معمولا بین 170.000 تومان تا 400.000 تومان است که در بین فروشنده های مختلف متفاوت است.

همچنین اسنپ اسمایل در داروخانه ها با قیمت پایینتری عرضه می شود که به لمینت اسنپ اسمایل ارزان معروف است و قیمتی در حدود 100.000 تا 200.000 تومان دارد.

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.

اما چطور است که قیمت لمینت دندان واقعی بسیار بیشتر از لمینت دندان اسنپ اسمایل است؟ چرا تفاوت قیمت بسیار زیادی بین اسنپ اسمایل و لمینت دندان واقعی وجود دارد؟

آیا واقعا استفاده از لمینت متحرک دندان بد است و نباید از آن استفاده کرد؟ آیا لمینت متحرک دندان انتخاب خوبی به عنوان جایگزین لمینت‌های دائمی هست یا خیر؟

در این مطلب، تلاش کردیم معرفی کاملی از لمینت‌ متحرک دندان، کاربردهای آن و عوارض لمینت متحرک ارائه دهیم، اگر شما هم در استفاده از لمینت دندان اسنپ اسمایل دو دل هستید تا پایان با ما همراه باشید.

لمینت متحرک اسنپ اسمایل
لمینت متحرک اسنپ اسمایل

لمینت متحرک دندان چیست؟ (اسنپ اسمایل)

لمینت متحرک دندان یک پوشش موقت است که روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد در این روش نیازی به جراحی و … نیست و تنها با قرار دادن لمینت متحرک، روی دندان‌هایتان می‌توانید از شر زردی و نا زیبایی‌های که روی دندان‌هایتان است و به آن‌ها علاقه ندارید خلاص شوید.

لمینت متحرک دندان (اسنپ اسمایل ماهواره) نوعی پلاک موقت با رنگ سفید است که بر روی دندان های شما قرار میگیرد و عوارض و مشکلات بسیار زیادی را برای سلامت دهان و دندان شما به همراه دارد.

این نوع لمینت مثل یک پلاک موقت روی بافت دندان‌های شما قرار می‌گیرد و دندان‌های ردیف و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد، این نوع لمینت دندان امروزه توسط بسیاری از دندان‌پزشکان متخصص رد شده است و استفاده از آن را توصیه نمی‌کنند.

متخصصین معتقدند لمینت متحرک دندان، عوارض زیادی دارد و برای سلامتی دهان و دندان ها مضر خواهد بود.

امروزه پیرامون استفاده کردن از لمینت‌های متحرک، بحث‌های زیادی وجود دارد بسیاری از دندان‌پزشکان حرفه‌ای و کاربلد استفاده از لمینت متحرک دندان را به خاطر عوارض بی‌شماری که برای دندان‌های فرد ایجاد می‌کنند مضر می‌دانند و معتقد هستند افراد باید به جای این روش، از تکنیک‌های درمانی پیشرفته توسط دندانپزشک کمک بگیرند.

سوالات متداولی در مورد اینکه لمینت متحرک دندان را از کجا بخریم؟ و یا لمینت متحرک دندان ارزان داروخانه ای خوب است ؟ یا اینکه طرز استفاده از اسنپ اسمایل چگونه است مطرح شده است که در ادامه پاسخ این سوالات را مشاهده می کنید.

لمینت متحرک دندان را از کجا بخریم ؟
لمینت متحرک دندان امروزه در فروشگاه های آنلاین مانند لمینت متحرک دندان دیجی کالا بفروش می رسد همچنین لمینت اسنپ اسمایل ارزان را می توانید در داروخانه ها خریداری کنید.
قیمت لمینت متحرک در داروخانه چنده ؟
قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه ها ارزانتر است که به لمینت اسنپ اسمایل ارزان معروف است و قیمتی در حدود 100.000 تا 240.000 تومان دارد.
طریقه استفاده از اسنپ اسمایل چگونه است ؟
لمینت متحرک اسنپ اسمایل نوعی پلاک موقت با رنگ سفید است که بصورت موقت بر روی دندان های شما قرار می گیرد. (این لبخند زیبا به ضرر شماست)

عوارض لمینت متحرک دندان (اسنپ اسمایل) چیست؟

در ادامه مهم‌ترین عوارض احتمالی استفاده از لمینت متحرک دندان خدمت شما معرفی می‌شود، اگر قصد استفاده از این نوع لمینت را دارید پیشنهاد می‌شود در ابتدا به صورت دقیق، تمامی عوارض لمینت متحرک دندان را مطالعه کنید تا در آینده دچار مشکلات احتمالی نشوید.

دائمی نیست!

اولین نکته در رابطه با این نوع لمینت این است که دائمی نیست و به عنوان یک درمان موقت کوتاه مدت، می‌توانید روی آن حساب باز کنید،

با برداشتن لمینت متحرک دندان، دوباره دندان‌‌های واقعی شما نمایان خواهد شد.

نداشتن جنبه درمانی

لمینت متحرک یا اسنپ اسمایل به هیچ وجه، یک روش درمانی واقعی نیست و نباید از آن انتظار برطرف کردن عیب و ایرادهای دندان‌هایتان را داشته باشید! این لمینت به عنوان یک روش زیبایی موقت کاربرد دارد.

لمینت متحرک دندان
عوارض لمینت متحرک دندان

احتمال ایجاد آلرژی

زمان استفاده از لمینت متحرک دندان، احتمال ایجاد آلرژی در ساختار لثه و دندان‌ها وجود دارد، این نوع لمینت گاهی اوقات با پوست و داخل دهان افراد، واکنش آلرژیک، ایجاد می‌کند و بسیاری از افراد پس از استفاده از لمینت اسنپ اسمایل، درگیر مشکلات مختلفی به علت آلرژی شده‌اند.

احتمال آسیب دندانی

لمینت متحرک دندان، یک پوشش موقت در قالب پلاک دندانی است که روی دندان‌های شما را می‌پوشاند، به علت بسته شدن روی دندان‌ها احتمال ایجاد آسیب‌های دندانی زمان قرار دادن لمینت به شدت بالا اس.

اگر شما مراقب نباشید و بدون استفاده از نخ دندان و خمیر دندان از لمینت متحرک استفاده کنید و ساعت‌های طولانی این لمینت روی دندان‌های شما باقی بماند بعید نیست که در روزهای آینده درگیر مراجعه به دندانپزشکی برای درمان مشکلات دندانی شوید!

عدم سازگاری با مشکلات مختلف

بسیاری از افرادی که ظاهر دندان‌های جذابی ندارند اصولا از مشکلات مختلفی مثل پوسیدگی دندان و التهاب لثه رنج می‌برند، اصولا لمینت‌های متحرک دندان اصلا برای این دسته افراد مناسب نیست و آسیب ایجاد شده را تشدید نیز می‌کند.

نامناسب برای خواب

فراموش نکنید که این نوع لمینت به علت نوع ساختار و طراحی خود اصلا برای زمان خواب شما مناسب نیست و در صورت استفاده از آن زمان خوابیدن و استراحت، امکان ایجاد مشکلات متعددی برای شما وجود خواهد داشت.

اگر حوصله قرار دادن و خارج کردن لمینت متحرک دندان را زمان خوابیدن ندارید شک نکنید که به هیچ وجه نباید از آن استفاده کنید.

احتمال شکستگی

لمینت دندان متحرک، در صورتی که خوب از آن مراقبت نشود، به شدت آسیب پذیر خواهد بود و احتمال شکستگی در آن وجود خواهد داشت، همانطور که گفتیم لمینت متحرک دندان، عمر کوتاهی دارد و باید مراقب آن باشید تا با یک حواس پرتی کوچک، لمینت متحرک شما دچار شکستگی نشود.

مزایای لمینت متحرک دندان

در کنار دنیایی از مضرات و عوارض لمینت متحرک دندان، این روش زیبایی دندان‌ها مزیت‌هایی نیز دارد که بهتر است برای تصمیم گیری بهتر برای انجام دادن یا انجام ندادن لمینت متحرک دندان، مزایا و عوارض لمینت اسنپ اسمایل را در کنار هم بررسی کنید.

قیمت کم‌تر

اگر بودجه زیادی برای به کاربردن روش درمانی لمینت کامل دندان ندارید می‌توانید از روش درمانی لمینت متحرک استفاده کنید البته فراموش نکنید که قیمت کم لمینت اسنپ اسمایل در برابر عوارض آن و مخارج درمانی احتمالی در صورت ایجاد مشکل، در نظر بگیرید.

قیمت لمینت متحرک دندان کم است ولی فراموش نکنید که این نوع لمینت، هیچ نوع خاصیت درمانی برای شما نخواهد داشت و شاید در آینده مجبور به خرید دوباره لمینت شوید پس به بهانه قیمت کم آن، تصمیم به خرید لمینت متحرک نگیرید.

بدون درد

لمینت اسنپ اسمایل، یک پلاک ساده است که روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد و هیچ نوع زحمت درد و جراحی را برای شما ایجاد نخواهد کرد، در حقیقت در لمینت اسنپ اسمایل جراحی رخ نمی‌دهد و فقط شما پلاک لمینت اسنپ اسمایل را روی دندان‌هایتان مثل یک محافظ، قرار می‌دهید.

زمان کوتاه

اگر برای ایجاد زیبایی برای دندان‌هایتان عجله دارید استفاده از لمینت اسنپ اسمایل گزینه بدی نیست چون شما می‌توانید با کمک این نوع لمینت در کم‌تر از چند دقیقه لبخند جذاب‌تری را به خودتان هدیه دهید.

لمینت متحرک اسنپ اسمایل یا لمینت واقعی دندان؟

حالا ک شما به صورت دقیق با چیستی لمینت متحرک اسنپ اسمایل و مزایا و معایب آن، آشنا شدید وقت آن رسیده است که به پاسخ این پرسش دست پیدا کنید که لمینت کامل دندان‌ها پیشنهاد بهتری خواهد بود یا استفاده از لمینت متحرک اسنپ اسمایل؟

برای اینکه بهتر و دقیق‌تر به پاسخ این پرسش دست پیدا کنید، در ادامه مقایسه‌ای اجمالی از لمینت متحرک اسنپ اسمایل و لمینت کامل دندان‌ها توسط دندان‌پزشک، خدمت شما ارائه می‌شود، تصمیم گیری نهایی برای انتخاب بین لمینت متحرک اسنپ اسمایل و لمینت کامل، با شما خواهد بود.

دائمی بودن یا موقت

لمینت کامل دندان که توسط دندان‌پزشک حرفه‌ای اعمال می‌شود یک روش درمانی دائمی است که شما نیاز ندارید آن را تمدید کنید اما همان‌طور که در این مطلب خواندید لمینت متحرک دندان، درمانی موقت است و با برداشتن آن ظاهر واقعی دندان‌های شما نمایش داده می‌شود.

خاصیت درمانی یا آسیب‌زا

لمینت کامل دندان‌ها حلال بسیاری از مشکلات دهانی و دندانی است که ممکن است شما نیز با آن‌ها درگیر باشید در حالی‌که استفاده از لمینت متحرک اسنپ اسمایل، علاوه بر نداشتن خاصیت درمانی امکان ایجاد مشکلات مشکلات متعددی را نیز برای شما خواهد داشت.

یک‌بار هزینه یا تعداد زیاد؟

لمینت متحرک اسنپ اسمایل، با شرایط مختلفی امکان آسیب دیدن دارد اما لمینت واقعی دندان‌ها این مشکل را ندارند چون پزشک حرفه‌ای متخصص دندان‌، آن را پیاده سازی کرده است و شما می‌توانید با خیال راحت از زیبایی ایجاد شده توسط لمینت لذت ببرید.

دندانپزشکی آیریک برای تجربه یک لمینت رویایی در خدمت شماست!

تیم ما با حضور حرفه‌ای ترین متخصصن دندان‌پزشکی خبره کشور، امروزه در خدمت شماست تا بهترین خدمات لمینت واقعی دندان‌ها را با کم‌ترین قیمت تجربه کنید و لذت ببرید.

اگر شما هم تصمیم گرفتید از عوارض لمینت متحرک دندان، آسوده خاطر باشید و لذت استفاده از یک لمینت واقعی جذاب را تجربه کنید، روی کمک متخصصین حرفه‌ای و باتجربه ما در دندانپزشکی آیریک برای خلق یک لمینت زیبا و لبخند جذاب حساب باز کنید.

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.

انتخاب با شماست دوست من!! ؛)

تا اینجای کار شما به صورت مفصل با لمینت متحرک اسنپ اسمایل، مزایا معایب آن  مقایسه لمینت حرفه‌ای توسط پزشک با لمینت متحرک آشنا شدید.

اگر شما تمایل دارید که برای یک نوع لمینت آسیب‌زا و پرخرج موقت، بارها پول خرج کنید و در آخر زیبایی همیشگی دلخواه‌تان را به دست نیاورید پیشنهاد ما با شما استفاده از لمینت متحرک اسنپ اسمایل است!

اما اگر دوست دارید یک زیبایی همیشگی را برای دندان‌هایتان خلق کنید و از تماشای خودتان در آیینه لذت ببرید، شک نکنید که نوع لمینت دندان واقعی توسط دندان‌پزشک حرفه‌ای، برای شما یک انتخاب ایده آل است که نباید آن را از دست بدهید!

نظرات در مورد لمینت متحرک دندان

لمینت متحرک دندان یا همان لمینت اسنپ اسمایل، یکی از روش‌های لمینت است که شما می‌توانید با هزینه کم و بدون نیاز به متخصص دندان‌پزشک حرفه‌ای آن را برای دندان‌هایتان ایجاد کنید و یک زیبایی ظاهری موقت را برای دندان‌های خودتان خلق کنید.

در ادامه و آخر این مطلب می توانید نظرات استفاده کنندگان در مورد لمینت متحرک دندان را مشاهده کنید و اگر سوالی دارید مطرح کنید.

با توجه به عوارض متعدد لمینت اسنپ اسمایل که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد پیشنهاد می‌شود به جای استفاده از لمینت متحرک، از لمینت کامل دندان‌ها که برای اجرای آن به تخصص دندانپزشک حرفه‌ای است کمک بگیرید. تا خیالتان از بابت وارد نیامدن آسیب به دندان‌هایتان آسوده باشد.

جستجوی کاربران برای این مقاله :