قیمت لمینت دندان در ترکیه (سال 2023)

لمینت در ترکیه

بررسی و مقایسه قیمت لمینت در ترکیه 2023

قیمت لمینت دندان در ترکیه با توجه به شرکت سازنده آن و متریالی که استفاده می شود متفاوت است. لمینت دندان یا ونیر دندان در ترکیه قیمت بالاتری نسبت به کشور ایران دارد.

بر خلاف آن که برخی از افراد تصور می کنند دندان طبیعی در زیر روکش لمینت ممکن است از بین برود اما لمینت دندان می تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت مینای دندان شود.

معاینه و مشاوره رایگان

* شماره خود را وارد کنید سپس روی دکمه رزرو وقت بزنید.

لمینت دندان در ترکیه قیمت بالاتری نسبت به ایران دارد و دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود قیمت لمینت دندان در ترکیه بیشتر از ایران باشد. در ادامه به بررسی قیمت انواع لمینت دندان در ترکیه می پردازیم.

هزینه لمینت دندان در ترکیه dental laminate price in turkey نسبت به دیگر کشورهای اروپایی پایین تر است اما به نسبت ایران قیمت لمینت در ترکیه بالاتر است.

همانطور که گفتیم عواملی مثل دستمزد متخصص لمینت، متریال و مواد مورد استفاده و تعداد لمینت دندان در قیمت لمینت در ترکیه و ایران تاثیرگذار است.

همچنین محل مطب دندانپزشکی در قیمت نهایی لمینت دندان تاثیرگذار است مثلا قیمت لمینت در ترکیه و شهر استانبول بالاتر از شهرهای دیگر ترکیه است.

عکس لمینت دندان در ترکیه
قیمت لمینت دندان در ترکیه

قیمت لمینت دندان در ترکیه یا ایران ؟

لمینت دندان در ترکیه قیمت نسبتا بالاتری نسبت به ایران دارد. همانطور که میدانید قیمت لمینت دندان بر اساس تعداد لمینت و جنس لمینت دندان تعیین می شود.

به همین دلیل که قیمت متریال و مواد اولیه لمینت دندان در ترکیه بالاتر است، قیمت نهایی هر واحد لمینت دندان در ترکیه نسبت به ایران بالاتر می شود.

مراجعین زیادی از کشور های همسایه و کشور ترکیه برای انجام لمینت دندان به دندانپزشکی آیریک مراجعه میکنند به همین دلیل برآن شدیم تا قیمت لمینت دندان در ترکیه با ایران را مقایسه کنیم.

همچنین اگر میخواهید از قیمت لمینت دندان در ایران آگاه شوید حتما به مطلب زیر مراجعه نمائید.

قیمت لمینت دندان مطلب قیمت لمینت دندان در ایران را بخوانید.

قیمت انواع لمینت دندان در ترکیه

لمینت دندان در ترکیه همانند کشور ایران انواع مختلفی دارد و براساس مارک لمینت، جنس لمینت و کشور سازنده به مدل های مختلف تقسیم می شوند.

قیمت ها در زمان انتشار این مطلب محاسبه شده است. بروزرسانی تیر ماه 1402Jul 2023

قیمت لمینت دندان ونیر در ترکیه laminate veneers turkey بابت هر روکش دندان از مبلغ 250 دلار تا 290 دلار است که معادل 12 میلیون و 500 هزار تومان تا 14 میلیون و 200 تومان می باشد.

لمینت دندان ونیر در ایران حدودا 5 الی 6 میلیون تومان بابت هر واحد لمینت دندان است. توجه داشته باشید که قیمت هر یک لمینت است. لمینت دندان ونیر بهترین و گرانترین نوع لمینت دندان است.

قیمت لمینت در ترکیه از قیمت 12 میلیون تومان شروع می شود که این قیمت در ایران حدودا 5.000.000 میلیون تومان است.

قیمت لمینت دندان سرامیکی در ترکیه از مبلغ 180 دلار و 150 یورو می باشد که تقریبا معادل 9 میلیون تومان می باشد. این لمینت دندان در ایران معادل قیمت 7 میلیون تومان برای هرواحد لمینت دندان است.

قیمت لمینت دندان ایمکس در ترکیه

لمینت دندان ایمکس جزو بهترین لمینت دندان های موجود است که کیفیت – طول عمر و درخشندگی بالایی دارد و به عنوان لمینت دندان طرح لبخند استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان ایمکس در ترکیه از مبلغ 315 دلار معادل 15 میلیون تومان در ترکیه می باشد که این نوع لمینت دندان در ایران حدودا 6 تا 7 میلیون تومان می باشد.

قیمت ویژه لمینت دندان ایمکس در دندانپزشکی آیریک با قیمت ویژه 5 میلیون تومان و ضمانت ویژه جهت رفاه حال شما عزیزان ارائه می شود.

برای لمینت دندان طرح لبخند می توانید از لمینت دندان های ایمکس و ونیر دندان استفاده کنید که جزو بهترین لمینت دندان ها هستند.

قیمت لمینت ایمکس در ترکیه را که شرح دادیم و در ادامه لمینت دندان ونیر در ترکیه را شرح می دهیم.

قیمت لمینت دندان طرح لبخند در ترکیه

لمینت دندان ونیر نیز برای طرح لبخند بهترین گزینه است و کیفیت و زیبایی منحصر بفردی دارد قیمت ونیر دندان در ترکیه 340 دلار است که حدودا 16 میلیون و 700 هزار تومان می باشد.

قیمت لمینت دندان ونیر در ایران معادل 6 الی8 میلیون تومان می باشد که بسیار بصرفه تر و مناسب تر است و می توانید از طریق پرداخت قسطی لمینت دندان نیز در دندانپزشکی آیریک لمینت ونیر انجام دهید.

گاهی اوقات لازم است برای اصلاح طرح لبخند نیاز باشد تا 16 الی 20 دندان را لمینت دندان انجام دهید و در اینصورت برای ونیر دندان کامل لازم است مبلغ بیشتری را متقبل شوید.

هزینه لمینت دندان کامل و طرح لبخند در ترکیه حدودا 4600 دلار یا 3700 یورو می باشد که تقریبا معادل 200 تا 230 میلیون تومان می باشد و این مبلغ در ایران حدودا 100 الی 120 میلیون تومان می باشد.

قیمت روکش لمینت دندان زیرکونیا

لمینت دندان زیرکونیا در ترکیه قیمت نسبتا مناسبی دارد و هر روکش لمینت دندان زیرکونیا 210 یا 150 پوند یا 170 یورو می باشد. که معادل 8 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

این نوع لمینت دندان در ایران جزو ارزان ترین لمینت دندان های موجود است که حدودا 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد و پیشنهاد می شود برای لمینت دندان های جلو استفاده نکنید.

لمینت دندان زیرکونیا ترکیبی از فلز و شیشه است و لایه داخلی آن که به لثه متصل می شود دارای مقداری فلز است و سیاه رنگ می باشد به همین دلیل برای دندان های جلو مناسب نیست.

4.9/5 - (101 امتیاز)

جستجوی کاربران برای این مقاله :