ايمپلنت بدون جراحي چيست؟

ایمپلنت بدون جراحی :

یک نوع کاشت ایمپلنت دندان است که در آن لثه برش زده نمی شود بخیه کردن نداریم.قابل ذکراست که این روش در همه موارد قابل انجام نيست، تنها در بيماراني كه عرض استخواني مناسب داشته باشند بدون جراحي قابل انجام است.

کاشت بدون جراحی روش پانچی

زمانیکه بیمار از بافت لثه و استخوان مناسبی برخوردار باشد، کاشت دندان توسط دندانپزشک بدون جراحی و با حداقل درد و خونریزی صورت می گیرد، بدین ترتیب به دلیل عدم آسیب رسانی به بافت اطراف ایمپلنت دندان، دندان کاشته شده سریعتر با استخوان جوش می خورد و زمان درمان به حداقل می رسد. همچنین در سایت webmd.com اطلاعات مفیدی وجود دارد

کاشت بدون جراحی روش لیزری

یکی از کاربردهای لیزر درعصر حاضر، در کاشت دندان است. لیزر در کاشت دندان جهت کمک به جایگذاری ایمپلنت و ضد عفونی کردن سطح ایمپلنت دندان، فرم دهی بافت نرم و … کاربرد دارد که این روش نیز چون بدون جراحی است، درد و خونریزی در آن بسیار کم است.

کاشت بدون جراحی روش پانچی
کاشت بدون جراحی روش لیزری

کاشت ایمپلنت بدون جراحی بسیار برای افراد دیابتی، سیگاری، افرادی که عرض و ارتفاع استخوانشان بسیار کم است، افرادی که نیاز به روکش فوری دارند و کسانی که ترس از جراحی دارند، مناسب می باشد. از مزایای کاشت دندان بدون جراحی می توان به مواردی همچون کاهش زمان کاشت دندان، کاهش درد، خونریزی و تورم بعد از کاشت دندان، جلوگیری از تحلیل استخوان بعد از کاشت دندان، حفظ لثه بین‌دندانی، زیبایی و … می باشد. کاشت دندان در کلینیک آیریک با تکنیک های جدید و بازسازی های پیشرفته استخوان انجام می شود و اگر هزینه کاشت دندان برای شما مهم است می توانید به کلینیک آیریک مراجعه فرمایید.

ارتباط با ما

آدرس :