مزایای ایمپلنت دندان (آشنایی با مزایا و معایب)

مزایای ایمپلنت

مزایای ایمپلنت دندان بسیار قابل توجه هست و به همین دلیل است که امروزه کاشت دندان با ایمپلنت بسیار رایج و محبوب شده است. در این مطلب قصد داریم مزایای ایمپلنت دندان بطور کامل شرح دهیم تا بتوانید با اگاهی کامل تصمیم گیری کنید.

قبل از هر چیز لازم است بدانید که روش درمانی که انتخاب میکنید باید با آگاهی کامل باشد و توسط متخصص ایمپلنت دندان بصورت کامل معاینه شوید.

به همین دلیل ما در مجموعه دندانپزشکی آیریک طرح ویژه مشاوره و معاینه رایگان توسط متخصص را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. 🙂

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما برای معاینه و مشاوره رایگان با شما عزیزان تماس بگیرند.

ویزیت و معاینه رایگان توسط متخصص ایمپلنت

[contact-form-7 id=”5″ title=”فرم بین پستی”]

امروزه ایمپلنت دندان روشی مطمئن و پرطرفدار برای کاشت دندان است و در بین بیماران و پزشکان متخصص ایمپلنت دندان محبوبیت بالایی دارد.

ایمپلنت دندان بر خلاف روش های دیگر کاشت دندان، کمترین میزان جراحی را دارد و همچنین تاثیر زیادی در زیبایی و راحتی شما دارد.

مزایای ایمپلنت دندان بسیار زیاد است که در ادامه آنها را شرح میدهیم با ما همراه باشید.

مزایای ایمپلنت دندان
مزایای ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت دندان

بهبود ظاهر زیبای شما

از مزایای عمده ایمپلنت های دندانی این است که باعث حفظ استخوان می شود. همچنین از بدتر شدن ساختار صورت جلوگیری می کند. بنابراین ایمپلنت دندانی ، ظاهر صورت را بهبود می بخشد.

هنگامی که بیشتر دندان های طبیعی به خطر افتاده و یا از دست می روند، هیچ چیزی در استخوان برای تحریک رشد آن، جا به جا نمی شود.

بدن انسان تصور می کند که فک بالا برای حمایت از دندان ها ضروری نیست . بنابراین، فک بالا شروع به انحلال می کند. این امر موجب وخامت سریع ساختار صورت می شود. لب ها به هم چسبیده ، صورتی افتاده و چین و چروک نیز در اطراف دهان ایجاد می شوند.

این باعث می شود که سن فرد خیلی بیشتر به نظر برسد. با ایمپلنت های دندانی، چین وچروک ها و فروپاشی ساختار صورت از بین می رود و شما می توانید تا ۲۰ سال جوان تر شده و از لبخند خود لذت ببرید.

مطمئن ترین روش کاشت دندان

ایمپلنت دندانی یک راه حل مادام العمر برای دندان های از دست رفته شما بوده و به شما کمک می کند تا بهبود قابل توجهی در توانایی جویدن، ثبات دندان و راحتی کلی تجربه کنید.

به یاد داشته باشید که ایمپلنت طبق شرایط هر فردی متفاوت است. بنابراین پزشکان قادر خواهند بود تا یک دوره زمانی دقیق تر را برای چگونگی جایگزینی دندان ها در مشاوره به شما ارائه دهند.

کاشت دندان با ایمپلنت امروزه بهترین و مطمئن ترین روش جایگزین کردن دندان می باشد. که مهمترین مزایای ایمپلنت است.

این روش درمانی کمی گرانتر از روش های دیگر است. برای مشاهده قیمت ایمپلنت فوری به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت فوری برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان فوری این مطلب را از دست ندهید.

ایمپلنت دندان فوری

ایمپلنت فوری چیست ؟ ( قیمت ایمپلنت فوری دندان در تهران )

ایمپلنت دندان فوری چیست ؟ ایمپلنت فوری یا ایمپلنت دندان یک روزه یکی از محبوب ترین روش ها برای کاشت ایمپلنت دندان یکروزه است. از ایمپلنت فوری برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده می شود. قیمت ایمپلنت فوری به نسبت ایمپلنت دندان معمولی گران تر است. ایمپلنت دندان فوری یا (Immediate implants) مانند […]

19 comments
مزایای ایمپلنت

اعتماد به نفس بیشتر

ایمپلنت های دندانی به شما کمک می کنند تا در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید. آنها به شما اجازه می دهند به راحتی غذا خورده ، حالت چهره مناسب و لبخند زیبا داشته باشید. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های واقعی شما بوده و احساس ناراحتی از آن نخواهید داشت.

راحتی بیشتر در طی روز

بر خلاف پروتزهای دندانی، شما هرگزنیازی ندارید دندان های جایگزین با ایمپلنت را بردارید. شما می توانید با استفاده از نخ دندان، دندان ها را تمیز کرده ودر خوردن، نوشیدن و خوابیدن کاملا راحت باشید زیرا آنها کاملا دائمی هستند.

شباهت زیاد به دندان های اصلی

ایمپلنت های دندانی نزدیک ترین و شبیه ترین دندان ها به دندان های طبیعی هستند. هنگامی که کل دندان، از جمله ریشه دندان جایگزین می شود، مانند دندان های طبیعی عمل می کند.

همه چیز در دهان شما طبیعی خواهد بود و هیچ کس نمی داند که شما یک لبخند جدید پشتیبانی شده با ایمپلنت دارید، مگر اینکه به آنها بگویید. مزایای استفاده از ایمپلنت دندانی عبارتند از: بازگرداندن لبخند به وضعیت طبیعی خود. سلامت دندان های طبیعی.

جایگزینی دندان با پل های پشتیبانی شده با دندان های سنتی اغلب نیاز به خرد کردن دندان هایی دارد که در مجاورت دندان از دست رفته قرار دارند. ساختار دندان طبیعی از دست رفته هرگز جایگزین نمی شود.

پروتزهای جزئی دارای حلقه هایی هستند که بر روی دندان های مجاور قرار می گیرند، که بر روی این دندان ها تاثیر می گذارد.

جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت ، دندان های مجاور طبیعی را شامل نمی شود، ایمپلنت های دندانی به شما اجازه می دهد تا بتوانید دندان های طبیعی خود را نگه دارید.

بهبود کلی کیفیت زندگی شما

ایمپلنت دندان اجازه می دهد که لبخند و چهره شما طبیعی تر باشد. این موضوع باعث افزایش راحتی و اطمینان درهنگام لبخند زدن، صحبت کردن و غذا خوردن می شود.

اگر پروتزها با دندانهای ایمپلنت جایگزین شوند، کیفیت زندگی شما به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت. زیرا شما قادر به خوردن انواع غذاها خواهید بود. قادر خواهید بود به راحتی صحبت کرده و لبخند بزنید. کاشت دندان ها؛ کیفیت زندگی مخصوصا عادات غذایی شما را را بهبود می بخشد .

ایمپلنت دندانی با بهبود سلامت دهان و دندان، سلامت کلی شما را بهبود می بخشد. ایمپلنت های دندانی ، در کاهش بیماری های پریودنتال، عفونت مزمن ناشی از باکتری و بیماری های التهابی کمک می کند.

از آنجا که ایمپلنت های دندانی همانند دندان های طبیعی هستند ، مراقبت از آنها نیز شبیه مراقبت از دندان های طبیعی است. با نگهداری روزمره (مسواک زدن و نخ دندان) و بررسی های منظم، از لبخندی شاد و سالم برخوردار خواهید شد.

چرا باید ایمپلنت دندان را انتخاب کنیم؟

ایمپلنت دندان مزایای بسیار زیادی دارد که در بالاتر توضیح دادیم. اما چه دلایلی باعث می شود که ما ایمپلنت دندان را انتخاب کنیم؟

ایمپلنت دندان از محبوبترین و مطمئن ترین درمان های کاشت دندان است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و پیشنهاد پزشکان متخصص ایمپلنت دندان نیز کاشت دندان از طریق ایمپلنت است.

یکی از مهمترین دلایل انتخاب ایملپنت دندان درصد بالای موفقیت ایمپلنت است که باعث شده این روش کاشت دندان محبوبیت بالایی داشته باشد.

ایمپلنت دندان در صورتی که با بررسی توسط متخصص ایمپلنت دندان و همچنین تشخیص درست انجام شود می تواند مانند دندان طبیعی محکم و زیبا باشد و با کاشت ایمپلنت دیگر از بی دندانی و مشکلاتش راحت شوید.

درصد موفقیت ایمپلنت دندان به عوامل زیادی مرتبط است که در ادامه شرح می دهیم:

عوامل موثر در موفقیت ایمپلنت

انتخاب درست مدل ایمپلنت دندان می تواند یکی از تاثیرگذار ترین موارد در موفقیت ایمپلنت باشد. بصورتی که با توجه به روش های مختلفی ایمپلنت دندان مانند ایمپلنت فوری، ایمپلنت دیجیتال و … دست شما و پزشک متخصص برای انتخاب انواع ایمپلنت دندان باز است و انتخاب های بسیاری دارید.

مثلا روشی برای کاشت ایمپلنت دندان جلو وجود دارد بنام ایمپلنت دندان فوری یا ایمپلنت یکروزه که در این روش با توجه به شرایط اقتصادی و سلامت دهان و دندان شما انتخاب می شود و تمامی مراحل کاشت دندان در یکروز انجام می شود.

یکی از عوامل مهم دیگر در موفقیت ایمپلنت دندان استفاده از مارک و برند خوب برای ایمپلنت است. ایمپلنت دندان در ایران بیش از 15 مدل مختلف دارد و همین امر موجب می شود که برخی افراد دچار سردرگمی شوند.

به همین دلیل حتما از مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری در دندانپزشکی آیریک استفاده کنید تا بهترین ایمپلنت دندان و بهترین روش برای کاشت دندان را به شما پیشنهاد بدهیم.

معایب ایمپلنت دندان

از عوامل دیگر که منجر به عدم موفقیت ایمپلنت دندان می شود، افرادی هستند که دارای بیماری های زمینه ای مانند دیابت حاد و یا مشکلات خونی و شیمی درمانی هستند. همچنین افرادی که اعتیاد دارند یا روزانه مصرف دخانیات زیادی دارند نمی تواندد از ایمپلنت دندان استفاده کنند.

این افراد حتما باید با پزشک خود مشورت کنند و پزشک را از شرایط خود مطلع کنند تا متخصص ایمپلنت دندان بتواند تصمیم درست و کاملی اتخاذ کند و بتوانید کاشت دندانی با مزایای بالا و راحت را تجربه کنید.

یکی دیگر از معایب ایمپلنت دندان قیمت بالای آن به نسبت دیگر درمان های دندانپزشکی است. قیمت ایمپلنت دندان به این دلیل بالاتر است که متریال استفاده شده در پایه ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم و فلزات گران بها است به همین جهت کمی بالاتر است.

همچنین تخصص جراحی ایمپلنت دندان بسیار مهم و ارزشمند است به همین دلیل پزشکان متخصص ایمپلنت دندان معمولا قیمت های مختلفی را عرضه می کنند و محل دندانپزشکی و قیمت هر پزشک ایمپلنت دندان متفاوت است.

ما در دندانپزشکی آیریک بهترین قیمت ایمپلنت دندان را برای شما عزیزان با شرایط ویژه در نظر گرفته ایم که پیشنهاد می کنیم حتما از صفحه قیمت ایمپلنت دندان دیدن کنید تا با بهترین قیمت ایمپلنت دندان در تهران آشنا شوید و بتوانید تصمیم درستی در این مورد بگیرید.

بهتر است برای استفاده از معاینه و مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان، فرم موجود در بالای صفحه را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند 🙂

اگر سوالی و یا نظری در این مورد دارید حتما برای ما کامنت کنید تا بتوانیم در خدمتتون باشیم.

4.7/5 - (59 امتیاز)

جستجوی کاربران برای این مقاله :